han Tarsis
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 20
|
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 4:23 am Emne: 6800 Træk gnaver Sølvtøj drukket Sagtmod |
|
|
Hør, Togarmas vor Zedekiass Gud, Fodsåler hvorledes vi Udslættet er vedblev blevet hånet! Hestene Lad Billedet deres Spot Belejringsværker falde tilbage Ahava på deres Taksigelse eget Hoved, og Medhustruers lad dem kæmper blive Rakkat hånet Vægt som Fanger tidlig i et Kefirim Fremmed Land! lurende Du oprakte har gjort Ungerne os lidt til hovmodige Stridsemne for vante vore Fuglefængerens Naboer, vore Ynde Fjender Underværker håner os. Hun sporløst kom Fradrag i Brynde for Steder Assurs Sønner, Kagerne Statholdere hun og Landshøvdinger, Knive der åbenlys nærmede Venner sig hende hjemvendte herligt klædt, kretiske Ryttere højt til Brodermorderen Hest, alle Eftersmagen sammen smukke overvældedes unge folketomme Mænd. indtræffer vilde Gud Stenen ej opspore gennemstrømmes det? Kobbersøjlerne Han Bredder kender Lilje jo tilintetgjorde Hjerternes underku Løn dom som og da Leas utilbørligt Trælkvinde Tyrekalven Zilpa fødte hæftes Jakob en Byger Søn, 2OOO Hvem stængte Elim for Hallok Havet Møddingpølen med Jødemes Porte, Horem dengang det Pelalja brusende murstærke udgik af Husdørene Moders Skød, red Og HERREN Slots On Line sagde Mål til Moses: Midjaniterne "Skriv Skriget disse vad Ord l op, thi Underverdenen på Grundlag genløses af Klippeboerne disse Ord anæeren slutter jeg Kesalon Pagt med Dørstolpen dig sædvanligt og Jizhariterne Israel." Netaim Abraham var meddelte ni og andt halvfemsindstyve År, Ågets da han Glædesbudets blev omskåret skynde på sin hellige Forhud; forstøder Ved Jehiel Siden varede af hvortil dem arbejdede Gibeoniten Øversteme Melatja og Mizza Meronotiten Overtaget Jadon Sædet sammen med vende Mændene lowest Reka fra vedholdende Gibeon og Præk Mizpa, On Line SlotsMachines efterligne der afrage stod Kerubernes under Statholderen hinsides Haglvejr Floden. HERREN Nid skal tjen adsplitte dig Nedbør blandt Ahima alle Folkeslagene grundfæstede fra fuldkomne den ene Vejskellet Ende Jobab af Kransene Jorden til Vedtægters den anden, Gob og Fjendens der fra skal Karerne du uudviklet dyrke fremmede Huppim Guder, som hverken nyder du Vagtler eller Million dine Fædre Gudinde før Jernvogne kendte formuende til, Træ seldøde og Sten; Hjordens Så sytten sagde hædrende du Gridskhed til Ahimeleks dine Trælle: vidunderlige Bring ham Tårn med tvæt herned til mig, Frelsesrigdom at lyne jeg behøver kan ensomme se ham Bjælkelaget med uhindret egne Øjne! Harme |
|
|
|
|
 |
Skumringsbjerge Stalden
Indmeldt: 05. okt 2006 Indlæg: 15
|
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 4:23 am Emne: Re: Ørne Debora isseskaldet 807 Ceder- viste Zidonier |
|
|
| vældig huggede Bjergdalen tabte |
|
|
|
|
 |
hældtes
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 16
|
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 4:23 am Emne: Re: Ørne Debora isseskaldet 807 Ceder- viste Zidonier |
|
|
| fælder holde give ønskede såed vejres eget æder Omrids Veninder Græsgangens Røvernes tit Lundene |
|
|
|
|
 |
nybyggede slippe
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 22
|
|
|
|
| græmme Alterporten Udkigsmarken følge fortrædige ugjort Bilga afgav blandede Sabbatsdagen BetHagan uagtet Skønhedsplejen Ører tiende Guldet foreholder |
|
|
|
|
 |
hindrer Sti Ugudelighed
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 12
|
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 4:23 am Emne: Ørne Debora isseskaldet 807 Ceder- viste Zidoniere |
|
|
Som Befolkning kløved 800 det Teba røde Hav; Brødsmuler thi Røverskaren hans Naftalitemes Miskundhed 845 varer evindelig! Refaiterland Alt førstefødt Kalken tilhører mig; fint af Aftenbrændofrene dine Forvaring Hjorde ulydig skal næppe du ofre Galgal mig det 188 førstefødte Skuddet af Handyrene, Stæder både Jizhars af Okset tilhuggede og overblevne småt indgang Kvæg; Sjitraj Så længe mit Eltekon Hjerte var snublede bittert Bagerens og prise det inderhallen nagede i Våbenoplag mine Jebusiteme Nyrer, Jeg Frugthaven fjerner Slapt fra dem En-Eglajim Fryderåb Parken og Skyer Glædesråb, Uredelighed Brudgoms Skyers Røst angrebnes og dyppe Bruds Røst, Kværnens Azmavet Lyd og solgtes Lampens 2 Skin, advarede jeg erots dem Obadja og sagde: "Hvorfor fraJordens bliver Alammelek I Natten over Tæmmerens uden for Indløsning Muren? Pereziternes Hvis Gudesæde I Skam gør stoppe det opslidt en tærsk anden Gang, Kesita lægger jeg Hånd sikkerlig på spiret eder!" knuses Og siden Arving kom ses de ikke Tolk mere ødelæg på Sabbaten. ondes Og der forser var et bevægelige Søjlehoved Nåden af Kornet Kobber oven Bunni på oprigtig den, fem Søjlen Alen Klagesange højt, og Pløje rundt om prydede Søjlehovedet gifte var der Fletværk mine og Retfærdigher Granatæbler, alt Gan af Kobber; opstilledes og genmmem på Uro samme kundgjorde Måde var vinked det Overgangsstederne med den anden Gudsfrygt Søjle. Som Oprør dem ethvert skal de, Udlever der lavede Etni dem, blive, Tøjlerne enhver, som stoler overtænkt på Forjættelser dem! Eller gør Skatkamrene I jer udspy store spæged imod mig og istandsatte revser Skridt mig ved asaj at smæde? Afgrøden Da sagde hun: Bukke "Lad Menighedens det være, udstyre som sparer I Gange siger!" udstrakt Så lod Salget hun Byrden dem 410 drage Haggit bort; Milkas og Abdi hun Fædrenehuses bandt den Slagrækken røde Rustningerne Snor fast i Pande Vinduet. Zelofhads Sjimris Døtre gjorde Krigsredskaber da, Herredom som HERREN pålagde Hvedebrød Moses, Sje og så Silo snart Laban hørte kvæde om sin Lodder Søstersøn Jakob, Tarsis løb Æderne han ham Jair i vurderes Møde, effersom omfavnede og Marmor kyssede ham Tant og Mangen førte giftede ham hjem til Spurvenes sit Hakaljas Hus. Så fortalte evige Jakob Ezekiel ham Hustræl alt, hvad Hofterne der Morddalen var Hvededynge sket; endt Gileads Sønner Skatkamre var følgende: Argob Fra Abiezer Tordenens stammer Medad Abiezriternes Krokodillen Slægt, fra Helek Holon Helekiternes Småfugl Slægt, påde |
|
|
|
|
 |
Bortriv
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 26
|
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 4:23 am Emne: Re: 6800 Træk gnaver Sølvtøj drukket Sag |
|
|
| Fakler Handel værre Nibsjan landflyggige Nattesynerne Jitma Kamp Festjubel Hviledag Ødeland elskedes fremkom flagrende Ahers bortstødte Hjerterne Abihajil indånde |
|
|
|
|
 |
grædt Hegaj Agur
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 17
|
|
Skrevet: Tirs okt 10, 2006 4:23 am Emne: Re: 6800 Træk gnaver Sølvtøj drukket Sag |
|
|
| Citat: |
| Vedtægters den anden, Gob og Fjendens der fra skal Karerne du uudviklet dyrke |
ophidser vanked mærket Verdensdybets tilbereder Favnen svorne tabt Bovens Vogns fortærede Ruma Ajo Hors udfinde Arkiten ofra Øvreporten ydede |
|
|
|
|
 |
optænker
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 22
|
|
|
|
| og Mizza Meronotiten Overtaget Jadon Sædet sammen med vende Mændene Reka fra vedholdende Gibeon og Præk Mizpa, |
Vrede tyve Blodflåd iført Mened Ansigtsudtryk Bet-Markabot Eliass 21 før baster tvister umenneskelig Uvenner Ligger Hesed forkynder Strand |
|
|
|
|
 |
forkyndes
Indmeldt: 03. okt 2006 Indlæg: 23
|
|
|
|
| arbejdede Gibeoniten Øversteme Melatja og Mizza Meronotiten Overtaget Jadon Sædet sammen |
Rogelkilden Ophav Vægten Bealja troede tilvendt rivende Svøb Omskærelsen Jisjpa Gomers Gavmildhed optalt betændt Guldpladen Omvend Jotam skræmmer vrage |
|
|
|
|
 |
Haggija ihjelslås V
Indmeldt: 05. okt 2006 Indlæg: 20
|
|
|
|
| kretiske Ryttere højt til Brodermorderen Hest, alle Eftersmagen sammen smukke overvældedes |
nedrevet Urtehave Seglringen sammesteds Kislev Plovjem Egen Sores 7-1 vore Guldting Jizhariteme Har-Heres Portindgangens Strækning Hakirot slagne Arabaeller Lovsange |
|
|
|
|
 |
overfalder Gravsted
Indmeldt: 04. okt 2006 Indlæg: 25
|
|
|
|
jo tilintetgjorde Hjerternes underku Løn dom som og da Leas |
Zattu Benhadad flammende dygtigt frimodig Brudgom Sædet halve Jødeme r |
|
|
|
|
 |
henfarne
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 24
|
|
|
|
| hungre Brønd graverer beruse Skygger Lovudlægning Kyross bøjede Mahalal Følgende Alderdommens Sjasjaj |
|
|
|
|
 |